Travel og utydelig? Tips for effektiv kommunikasjon.
Hva er prioriteringene dine? Hva vil du oppnå med din kommunikasjon? Det kan være i et møte på jobben, over et kafébord, eller når du nøler med å lage en avtale for neste helg. Mange av oss føler oss ofte verbalt overrumplet. Vi [...]
7 tips for å lykkes med kundeservice i sosiale medier
Jeg har tidligere blogget om kundeservice i sosiale medier . Siden jeg denne uken holdt et innlegg på Confex-konferansen «Den store Kundeservicedagen» om temaet, passet det godt å følge det opp med en bloggpost. Til innlegget ble jeg utfordret til [...]
Norge best på kundeservice
I følge Socialbakers er de største norske Facebook-sidene bedre på respons enn våre naboer i Sverige og Danmark!
How to succeed with social communication
My presentation from IBMs Nobel Peace Price event in Oslo – 11th of December 2013. How to succeed with social communication. From social media to social business. Trends and Inspiration. from Christian Brosstad
Hvem er best på kundeservice i sosiale medier?
Askeskyen i 2010 introduserte nye måter for kunder å kommunisere med flyselskapene på. Facebook og Twitter ble nyttige og praktiske kanaler å få hjelp i. Tre år etter sliter mange selskap fortsatt med hvordan de skal plassere ansvaret for disse [...]
Bursdag på THE THIEF – rå kundeservice via sosiale medier!
Det er muligens litt ekstravagant å bo på hotel i egen by, men “shit au” - jeg hadde bursdag!
Relevante bloggposter: En vannvittig sosial bursdag Tusen, tusen, tusen takk for alle som husket på meg… Ledere og sosiale medier – forskjell på å [...]
Attersyn 40
Kundeservice i sosiale medier, 75 mrd enheter tilkoblet Internett, lad mobilen med primusen, YouTube music awards og Instagram-reklame
Hvordan fenge i sosiale medier? Være genuin.
Hvordan får du folk til å følge deg eller bedriften din? Hva gjør førsteinntrykket? Hvordan holde på oppmerksomheten i sosiale medier?
Det er vanskelig å gå fra en god lytter – også i sosiale medier Alt for mange av oss [...]
Customer Service is the new marketing
I Norge er dårlig kundeservice normalen, for vi har lært å ikke snakke til fremmede.
Relevante bloggposter: Cisco Social Media Customer Care demo Du er hva du kommuniserer, men også hva andre kommuniserer…
Relaterte poster ble vist med Yet Another Related Posts Plugin.
Kundebehandling: ikke Apples sterkeste side?
I 2009 kjøpte jeg en MacBook Pro. Vi har snart jubileum, macen og jeg. for nå har vi snart vært sammen i et helt år uten at den har virket. Dette er historien om hvordan jeg — etter nesten et [...]
Hvem er verdens beste på kundeservice?
Når produkter og tjenester blir stadig mer like, hva kan du da differensiere deg på som bedrift? Hvofor skal folk kjøpe dine produkter og tjenester og ikke dine konkurrenters produkter og tjenester? En måte å differensiere seg på er å [...]
@david vs. @goliat
Ikke alle kan gjøre som Olav Thon og sette inn helsides annonser i de største avisene i landet. Alle kan derimot veldig enkelt kjøpe billige og målrettede digitale annonser. De samme selvbetjeningsløsningene for kjøp av annonser på Facebook eller Google [...]
Når nesten alt går på skinner
NSB ga meg tidens positive kundeopplevelse i sosiale medier!
Relevante bloggposter: Sosialintervjuet: NSB på digitale skinner “Det er i sosiale medier vi får mest ros.”…
Relaterte poster ble vist med Yet Another Related Posts Plugin.
Taxi!
Det er forbausende hvor lite du får bestemme når du skal ta en taxi. Kun hvor du skal reise! Uinteressant tomprat, P4 eller den tyrkiske pop-stjernen Tarkan på full guffe. Drosjesjåfør i krangel på telefon med en kompis eller morra [...]
Anspent forhold til alkohol
«Er herremannen over fem og tyve?», spør damen bak kassen. Jeg nøler en stund. Prøver å gjette hennes alder. Kanskje hun er seksti? Kanskje bare femti? Jeg forstår jo at hun spør. Jeg liker Vinmonopolet. De gir god informasjon og [...]
Travel og utydelig? Tips for effektiv kommunikasjon.
Hva er prioriteringene dine? Hva vil du oppnå med din kommunikasjon? Det kan være i et møte på jobben, over et kafébord, eller når du nøler med å lage en avtale for neste helg. Mange av oss føler oss ofte verbalt overrumplet. Vi [...]
Hello world!
Hurra vi har fått 779 millioner nye Kunder! Eller… Potensielle Kunder, da. Kan du tenke deg? Hvis alle 779 millioner skulle komme inn i butikkene våre samtidig? Køen utenfor hver eneste butikk ville vært nesten 1000 kilometer lang. Det hadde muligens blitt [...]
Her er til den sure mannen på polet
… bare at du sikkert ikke leser dette. Det er sikkert like greit. Jeg kommer innom polet. Jeg kommer innom med barnehagesko til barnehagebarnet, tegnestifter til barnehagebarnet og en ekstra løvebamse så barnehagebarnet kan sove selv om originalløvebamsen er til [...]
Stengningsvarsel fra Canal Digital
Mitt innlegg ”Chat med Canal Digital” fra 18. januar ble fort en klassiker. Det var noe Kafka-lignende over det hele. Men det så ut til å ende bra. Slik falt ordene:
CD: Ditt saksnummer er xxxxxxxx. Jeg vil forsøke å [...]
Trygg handel hos Kondomeriet!
Er du en av de som kanskje synes det er litt flaut eller ubehagelig å gå inn i en av våre butikker? Da bør du lese videre! For mange har det blitt relativt vanlig å snakke åpent om [...]
Chat med Canal Digital
Vær mer av den du er
Ta frem den beste versjonen av deg. Da når du drømmen din.
How to succeed with social communication
My presentation from IBMs Nobel Peace Price event in Oslo – 11th of December 2013. How to succeed with social communication. From social media to social business. Trends and Inspiration. from Christian Brosstad
7 tips for å lykkes med kundeservice i sosiale medier
Jeg har tidligere blogget om kundeservice i sosiale medier . Siden jeg denne uken holdt et innlegg på Confex-konferansen «Den store Kundeservicedagen» om temaet, passet det godt å følge det opp med en bloggpost. Til innlegget ble jeg utfordret til [...]
Norge best på kundeservice
I følge Socialbakers er de største norske Facebook-sidene bedre på respons enn våre naboer i Sverige og Danmark!
Attersyn 40
Kundeservice i sosiale medier, 75 mrd enheter tilkoblet Internett, lad mobilen med primusen, YouTube music awards og Instagram-reklame
@david vs. @goliat
Ikke alle kan gjøre som Olav Thon og sette inn helsides annonser i de største avisene i landet. Alle kan derimot veldig enkelt kjøpe billige og målrettede digitale annonser. De samme selvbetjeningsløsningene for kjøp av annonser på Facebook eller Google [...]
Hvem er best på kundeservice i sosiale medier?
Askeskyen i 2010 introduserte nye måter for kunder å kommunisere med flyselskapene på. Facebook og Twitter ble nyttige og praktiske kanaler å få hjelp i. Tre år etter sliter mange selskap fortsatt med hvordan de skal plassere ansvaret for disse [...]
Hvem er verdens beste på kundeservice?
Når produkter og tjenester blir stadig mer like, hva kan du da differensiere deg på som bedrift? Hvofor skal folk kjøpe dine produkter og tjenester og ikke dine konkurrenters produkter og tjenester? En måte å differensiere seg på er å [...]
Bye, bye Morgenbladet:(
Morgenbladet er ei bra avis innhaldsmessig, men dessverre så har dei ei elending kundeservice. I tillegg så klarte dei å gjere den frå før teknisk elendige elektroniske avisa si ubrukeleg. Og dette heilt utan forvarsel. Eg har holdt Morgenbladet i [...]