Hvilke selskaper er best på bruk av sosiale medier?
Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, YouTube og Google+. Enkelte bedrifter behersker tilstedeværelsen, mens de fleste bare er tilstede.
Sosiale medier er ikke en telefonkatalog
Over 1,4 millioner nordmenn følger de største selskapene i sosiale medier, men det er ikke så mye å følge med på hos de fleste.
Hvilke endringer kan sosiale medier skape?
Bruk sosiale medier til å bygge bro mellom selskapet og selskapets publikum
Innholdsmarkedsføring for B2B
Innholdsmarkedsføring er en av de mest effektive måtene å nå målgruppen sin på nettet. Det trekker potensielle kunder til nettstedet ditt, generere flere potensielle kunder , kan flytte dem et steg videre i salgstrakten og lære opp og engasjerer kundebasen. [...]
Viktigheten av sosiale medier for B2B selskaper
Sosiale medier har for mange bedrifter blitt et viktig verktøy og innholdsmarkedsføring er en stadig mer populær trend for selskaper over hele verden. De fleste bruker sosialt innhold for å generere trafikk til websiden og skaffe nye kunder. Men hva [...]
Norske ledere har lært seg sosiale medier det siste halvåret, eller?
Fra 50 prosent som kan ingenting til 60 prosent som kan det meste på 6 mnd er intet mindre enn imponerende!
Relevante bloggposter: Ekspert eller ikke – Sosiale medier bør forankres fra «toppen» Hvordan sosiale medier kan bidra til å nå virksomhetens [...]
Hvorfor skal B2B bedrifter investere i sosiale medier?
Hvor viktig er sosiale medier for innholdet i din markedsføringsstrategi? Ifølge en ny undersøkelse av Spotlight Communications spiller innholdet en sentral rolle. Noen av de mest interessante funnene inkluderer det faktum at B2B markedsførere som bruker Twitter generere dobbelt så mange [...]
Hvilke selskaper er best på bruk av sosiale medier?
Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, YouTube og Google+. Enkelte bedrifter behersker tilstedeværelsen, mens de fleste bare er tilstede.
Sosiale medier er ikke en telefonkatalog
Over 1,4 millioner nordmenn følger de største selskapene i sosiale medier, men det er ikke så mye å følge med på hos de fleste.
Innholdsmarkedsføring for B2B
Innholdsmarkedsføring er en av de mest effektive måtene å nå målgruppen sin på nettet. Det trekker potensielle kunder til nettstedet ditt, generere flere potensielle kunder , kan flytte dem et steg videre i salgstrakten og lære opp og engasjerer kundebasen. [...]
Hvorfor skal B2B bedrifter investere i sosiale medier?
Hvor viktig er sosiale medier for innholdet i din markedsføringsstrategi? Ifølge en ny undersøkelse av Spotlight Communications spiller innholdet en sentral rolle. Noen av de mest interessante funnene inkluderer det faktum at B2B markedsførere som bruker Twitter generere dobbelt så mange [...]
Hvilke endringer kan sosiale medier skape?
Bruk sosiale medier til å bygge bro mellom selskapet og selskapets publikum
Viktigheten av sosiale medier for B2B selskaper
Sosiale medier har for mange bedrifter blitt et viktig verktøy og innholdsmarkedsføring er en stadig mer populær trend for selskaper over hele verden. De fleste bruker sosialt innhold for å generere trafikk til websiden og skaffe nye kunder. Men hva [...]
Norske ledere har lært seg sosiale medier det siste halvåret, eller?
Fra 50 prosent som kan ingenting til 60 prosent som kan det meste på 6 mnd er intet mindre enn imponerende!
Relevante bloggposter: Ekspert eller ikke – Sosiale medier bør forankres fra «toppen» Hvordan sosiale medier kan bidra til å nå virksomhetens [...]